IF168_24 Administratiu_va de Gestió de Fons Europeus Next Generation MRR

  • Temporal
  • Temps complet
  • 30.493,27 €
  • Híbrid (08017, Barcelona, Barcelona, Espanya)
  • Gerència Comptabilitat i Finances

ANUNCI

 

Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU ha de cobrir un lloc de treball temporal d’Administratiu/va de suport per la gestió de Fons Europeus Next Generation MMR.

 

Referència: IF168_24 Administratiu_va de Gestió de Fons Europeus Next Generation MRR

Període de Vigència: 23/09/2024 - 03/10/2024

1. Descripció del lloc de treball

 

·Nom del lloc:                      Administratiu_va de suport a la Gestió de Fons Europeus Next Generation MRR

·Cat. Prof:                           Administratiu/va

·Conveni Col·lectiu:            Conveni col·lectiu de treball de la construcció i obres públiques. de la província de Barcelona, supletòriament el Conveni General de la Construcció.

·Àrea/Unitat:                      Gerència de Control Pressupostari i Financer.

·Jornada:                            40 hores setmanals – Jornada Partida.

·Horari:                               Segons conveni aplicable i al calendari laboral vigent.

·Salari:                                30.493,27 €  euros, SBA.

·Localitat:                          Barcelona

·Incorporació:                    Octubre_ 2024

 

Tipus de vinculació:

Contracte laboral temporal de durada determinada.( 6 mesos)


2. Requisits de participació

 

 

- Es tindran en compte les sol·licituds de les persones que reuneixin la resta de requisits:

 

- Certificat del nivell de suficiència de català (C1) de la Secretària de Política Lingüística o equivalent.

- Complir els requisits generals per participar en els processos selectius que estableix l’article 56 de l’EBEP.

 

 

- En tots els casos, caldrà acreditar la titulació i els requisits següents:

·Haver complert 18 anys.

·Acreditar la titulació i els requisits següents:

o   Formació mínima de: COU o Batxiller, Cicle Formatiu de Grau Mig o Superior (branca administrativa o equivalent). Grau en ciències empresarials, Grau en Comptabilitat i Finances.

o   Acreditació de coneixements o experiència en la gestió de Fons Europeus Next Generalitat: plataformes de gestió  CoFFEE i  GENEXT).

 

· Les persones amb discapacitat hauran de tenir reconegut un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent i presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofertat en la convocatòria.

·No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da per sanció disciplinària al sector públic.

·Per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió Europea, acreditar permís de treball vigent.

Els requisits de participació s’han de reunir en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.


3. Funcions del lloc de treball

a) Missió del lloc de treball

Dur a terme tasques administratives preparatòries o derivades de la gestió de caràcter superior, com ara la comprovació de documentació i la preparació i la redacció de documents així com donar suport a les àrees i estaments dels que depèn el lloc.

Suport administratiu a les unitats encarregades de la gestió de les actuacions finançades amb fons provinents del Fons Europeus Next Generation: Gerència de Control Pressupostari i Financer, Auditoria Interna i Assessoria Jurídica,  per tal de garantir el compliment de les necessitats derivades de la gestió i seguiment dels Fons MNext Generation: suport en el control i carrega de tota càrrega d’informació vinculada a les actuacions finançades amb els esmentats fons, mitjançant  les plataformes COFFEE i/O  GENEXT) pel període comprés entre el  final de l’exercici 2024 i primer trimestre 2025.

 

b) Les funcions principals:

·Realitzar les tasques vinculades al seguiment i introducció de la documentació requerida en les plataformes de gestió del Fons Europeus Next Generation (plataformes CoFFEE i/o GENEXT).

·Elaborar documentació administrativa, sobre el procés o processos de la unitat, gerència i/o direcció, on presta servei.

·Fer el seguiment dels expedients i processos; tenir cura dels terminis i informar sobre el seu desenvolupament i les incidències i, si escau, resoldre-les, d’acord amb les indicacions rebudes, així com recollir, comprovar i tramitar la documentació relacionada.

·Realitzar tasques de suport administratiu: recerca i explotació de dades als sistemes d’informació, comprovació i introducció de dades als sistemes d’informació, elaboració de documents administratius, gestió de l’arxiu de l’àrea, manipulació, reproducció i trasllat dels expedients sobre els que treballa, registre de documents, etc.

·Gestionar les entrades i sortides de documentació de la unitat, gerència i/o direcció, seguint el procediment establert.

·Realitzar tramitacions i activitats d’un procés administratiu, detectant les possibles incidències i gestionant la seva resolució, tot garantint la seva fiabilitat.

 

4. Criteris de selecció i d’avaluació

 

Es valorarà la titulació, la formació i l’experiència, així com els coneixements relacionats amb el lloc de treball a ocupar. En concret, es valoraran les següents circumstàncies en el procediment de selecció:

 

·Formació i experiència en tasques administratives relacionades amb les funcions principals del lloc.

·Formació i experiència relacionada amb en la gestió de Fons Next Generation : utilització de les plataformes CoFEE i/o GENEXT)

·Es valorarà coneixement en SAP.

·Coneixements d’ofimàtica avançada: paquet office.

·Coneixements i experiència en l’elaboració de documents administratius.

·Disposar de capacitat analítica, rigor i organització, comunicació efectiva, gestió de la informació, orientació eficient a resultats/al servei,  flexibilitat i gestió del canvi, treball en equip i transversal a l’organització.

·Per tal d’afavorir la integració de persones amb discapacitat, es tindrà en compte en la valoració de les candidatures les persones que acreditin la condició de discapacitat en grau superior al 33%.

·Així mateix, des de la perspectiva de gènere, es valorarà positivament la participació de persones de gènere sub-representat.

 

5. Procediment de selecció

Aquesta convocatòria és objecte de publicació en el portal ATRI, al web del Departament de Territori, així com a la pàgina web infraestructures.gencat.cat.

El procediment de selecció consistirà en:

·       Anàlisi del currículum (valoració de l’experiència prèvia, titulació, formació i altra informació sobre la trajectòria professional que sigui rellevant per al procediment).

·En funció de la valoració d’idoneïtat del currículum, les persones candidates pre-seleccionades rebran un breu qüestionari online. Superada aquesta fase, seran convocades a una prova escrita i/o una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.

·Abans de la incorporació de la persona seleccionada serà necessària la realització de la revisió mèdica laboral per valorar els riscos inherents i específics del lloc de treball.

·Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció per no tenir els requisits de participació o no acreditar-los, quan escaigui, o en funció dels resultats obtinguts en les diferents fases del procés de selecció.

·El lloc objecte de convocatòria podrà ser declarat desert si l’òrgan de selecció considera que, malgrat l’existència de persones candidates que reuneixin els requisits mínims exigits, cap és considerada adient per al lloc.

 

6. Presentació de currículums i termini

Les sol·licituds per participar en el procediment de selecció s’han de fer arribar com a màxim fins al dia 3 d'octubre de 2024.

 

Les persones interessades que vulguin participar en el procés hauran de presentar:

 

1.El document de sol·licitud V.07 (model disponible a la pagina web d’Infraestructures.cat)

 

2. El currículum vitae*, al més detallat possible, assenyalant les titulacions, la formació i l’experiència professional, així com altres aspectes rellevants per al lloc de treball.

 

Així mateix, en el cas del personal que presti serveis a l’Administració de la Generalitat de Catalunya s’adjuntarà també el currículum d’ATRI.

 

* Per una correcta valoració del currículum cal tenir en compte el següent: en quan formació cal especificar l’any de realització dels cursos i la durada dels mateixos; pels coneixements de llengua catalana, cal fer constar si es disposa del nivell requerit a l’oferta; en quant a l’experiència professional cal fer una descripció detallada de les funcions realitzades en els llocs ocupats i detallar el temps d’inici i fi de la relació contractual.

 

3.  Les persones candidates emplenaran un breu formulari online. Superada aquesta fase, seran convocades a una prova escrita i/o una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el CV i valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.

 

 

No seran admeses les sol·licituds que no presentin la documentació esmentada per participar en el procés de selecció.

 

En cas de requeriment caldrà aportar els originals de les certificacions acreditatives de les titulacions, formació i experiència laboral esmentades al currículum.

 

Les persones interessades han d’inscriure's des de la pàgina web d'Infraestructures.cat:

https://infraestructures.gencat.cat/?page=oferta-laboral

Qualsevol dubte o aclariment es pot consultar enviant correu  a l’ l’atenció del Departament de Gestió de Persones: gestiodepersones@infraestructures.cat, indicant en l’assumpte la referència de l’anunci.

 

La informació sobre el resultat del procediment de selecció serà consultable a la pàgina web d’Infraestructures.cat.

 

Atenent al volum de candidatures que es preveu que es presentin, només podem garantir una     resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades i/o realitzin proves.

 

El procés per a la selecció de personal laboral temporal del sector públic està estrictament sotmès al dret administratiu i li resulten d’aplicació les previsions del TREBEP i li són d’aplicació els principis de selecció per a l’ocupació pública.

 

Contra aquest acte administratiu, la persona interessada pot interposar potestativament un recurs de reposició davant el President d’Infraestructures.cat (òrgan directiu de l’entitat competent en matèria de personal), en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació/comunicació, d'acord amb la Llei 39/2015,d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats Contenciosos Administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seva publicació/comunicació, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sens perjudici que pugui interposar qualsevol altre recurs que consideri convenient per a la defensa dels seus interessos.

 

D’acord amb Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU (Infraestructures.cat) és la responsable del tractament de les dades personals proporcionades. La finalitat del tractament és la recollida de les seves dades esdevé un requisit necessari amb l’objectiu i finalitat de portar a terme els processos de selecció convocats per Infraestructures.cat.

 

Les dades tractades seran les imprescindibles per tramitar els processos de selecció (nom, DNI, telèfon, email, Dades acadèmiques, etc.) i seran conservades durant el temps necessari de prestació del servei per part dels treballadors/es de l’empresa proveïdora, considerant els terminis de prescripció d’accions de responsabilitat. Transcorreguts aquests terminis en cada cas, la informació deixarà de conservar-se i serà destruïda.

 

Us informem que, en el cas d’ofertes de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l’art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms o DNI serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d’oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació

 

L’interessat/da és el responsable de la veracitat i correcció de les dades que faciliti i té la facultat d'exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, portabilitat i oposició, adreçant-se per escrit al Delegat de Protecció de Dades d’Infraestructures.cat, al Carrer dels Vergós, 36-42, 08017 Barcelona, o bé per correu electrònic a delegatprotecciodades@infraestructures.cat, per a la qual cosa caldrà adjuntar còpia del DNI o un altre document que n’acrediti identitat. En cas de no estar d'acord amb el tractament, també té dret a acudir a l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.